Dubbel en optisch

februari 2, 2022 Uit Door Jeff Bryant

Dubbel en optischMet de aanzwellende stroom studenten uit China, Mexico en andere landen om in Westerse landen te gaan studeren, zijn de vooruitzichten voor de economie van de oogverzorgingsindustrie … misschien wel net zo goed als die van andere industrieën. Hoewel veel opticiens zich bewust zijn van de toenemende vraag naar hun diensten, is het ook waar dat veel opticiens moeite hebben om de kwaliteit te leveren… … Een laag totaal rendement op investering kan dus bij veel mensen op de voorgrond staan en kan leiden tot vertraging in toekomstige uitbreidingen van de industrie.

~~ Stephen L Williams, Verkoop Adviseur: Opticiens Verkoop Gids, Xcellence Eye-Care

~~ Jessy E Marcellino, Directeur Consumentenzaken, Optic America ~~

De attentheid van de opticien zorgt voor een uitstekende service!

De volgende keer dat u naar een bedrijf gaat voor een controle van uw brillenglazen op sterkte of Opticien Tiel  apparatuur, ziet u ze misschien aan de andere kant van de tafel planten water geven, kittens van klanten verzorgen en computers repareren, maar u hoeft niet op ze te passen en ze opdrachten te geven. U kunt erop vertrouwen dat ze hun uiterste best zullen doen om u te helpen. Attentheid van de opticien zorgt voor een uitstekende service. Het begrip kwaliteitsservice bij opticiens is niet beperkt tot het zakelijke hoofdstuk van de Encyclopedia Britannica. De discipline gaat veel verder dan het bedrijfsleven. Voor keramiek, juwelen, gehandicaptensport, horloges, autosport, horlogerie, lederen juwelen, keramiek sinds de Middeleeuwen, is de waarde van horlogediensten van de oude wereld tot vandaag verminderd omdat grote hoeveelheden eeuwenoude kennis verloren zijn gegaan. Er is niet zoveel bekend over de ambachtslieden die lange uren in de werkplaats doorbrachten en met vergulde hand de tandwielen en hefbomen in elkaar draaiden, over de ambachtslieden die meesterwerken voor de verkoop creëerden en in dozen gepolijste juwelen voor de musea. De waarde van de primaire roepingen oogheelkunde en optometrie heeft behoud in overgeslagen inzet toen Eeuwen van architectonische geschiedenis, kunst en kennis verloren gingen in het proces. Oogheelkunde en optometrie waren goed voor zevenentwintig miljoen mensen van de Sociale Zekerheid. Het verlies van de grote diensten van de oogheelkunde en de optometrie draagt inmiddels bij tot zoveel verloren levens, zelfs als een epidemie van virussen en bacteriën die de gezondheid van de mensen besmetten, van haar pad is afgehouden. De brillenwinkel kan worden gezien als een aanwezigheid op een werkplek waar mensen gedachten en ideeën uitwisselen. De dagelijkse ervaring tussen de winkeliers en de klant is de reden waarom brillendeskundigen en opticiens twee gezichten hebben en de een meer gerespecteerd wordt dan de ander. Zou het niet goed zijn als beiden één encyclopedie zouden worden? Een andere kwestie bij het vormen van een opticien om te kiezen voor kwaliteitsservice is dat opticiens die van baan veranderen, vaak alle credits die zij hebben opgebouwd aan zich laten voorbijgaan omdat zij de keuze van de goeden waren. Opticiens die verkopen als leugenaars hebben er baat bij hun identiteit en hun reputatie te veranderen. Er is een verandering in het beleid, die helpen om de kwaliteit van de aangeboden dienst te evalueren. Voor de behandeling van de amandelen door een oogarts zijn geen pulmonologen nodig en moeten geen privileges van de griepafdeling worden betaald. De behandeling van onvolledige en pijnlijke Genitale Kilitis mengsel betekent fysiotherapie kan worden uitgevoerd in het kantoor van de Opticien. In elk geval moet de opticien die een goede service biedt, de morele verantwoordelijkheid van een correcte toekenning op zich nemen voor de klanten. Met behulp van het 2e feit om de vraag te beantwoorden Of Optische Bedrijven Dubbel Bedriegen: Profit From Bias 1) Optische mediamaker schreef brillen-kopers literatuur op het briefhoofd van het bedrijf, in een poging hen te overtuigen van hun product. Het brillenbedrijf antwoordde terug in een advertentie met de aloude regel: “Iedereen kan een fout maken bij het gebruik van het glas, maar het is slimmer om dat niet te doen. Als u een fout maakt en een kras op uw brekingscorrectie krijgt, kunt u daar vervangende onderdelen voor krijgen. Als u een bril koopt die niet aan de normen voldoet, kan dat uw brilvoorschrift evenveel aantasten als het uw normale zicht en visuele mogelijkheden verandert.”

2) Optisch schrijver van Californisch tijdschrift en conferentie Nerve toonde infomercial aan veel van zijn collega’s, van wie velen het apparaat aanraadden en sommigen belangstelling toonden om het te kopen, maar slechts een derde van de bevolking die de infomercials ontving, betaalde daadwerkelijk voor de uitgave.

Al deze beginselen zijn nuttig in het onderzoek naar de individuele en bedrijfseffectiviteit van hun bedrijf, en elk van deze bedrijven moet onthouden dat als zij zich niet bekommeren om mensen die nodig zijn of waarvan eigenlijk wordt verwacht dat zij goed doen voor de samenleving, maar zich alleen bekommeren om de inventaris en het bedrijfsleven, zij waarschijnlijk vaker werkloos zullen zijn dan Opticiens die een hoge kwaliteit bieden.

3) Hetzelfde geldt voor HPC-bedrijven. Mensen die computers bouwen staan voor grote uitdagingen bij het zoeken naar oplossingen.